23 maj 2009

23 Maj

21 Maj - Först åkte vi till överby Daniel och jag för att inhandla lite presenter, är ju dop och student och födelsedagar. Så när vi precis skulle gå till bussen så träffade vi på mamma, Albin och Nova så då kunde vi åka med dom hem efter som att vi ändå skulle hem till Alexandra.
Så köpte vi MC donalds mat som vi åt hemma hos mamma. Sen gick vi över till Alexandra för att fira henne så fick vi glasstårta och bulle :) Sen åkte vi hem runt 6 tiden och bara tog de lugnt.

22 Maj - Gick upp ganska sent sover så dåligt på nätterna, så sover jag som bäst fram på morgonen och då är de skönt när man kan sova då iaf. Sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi hem till henne så fixade jag Antons födelsedagspresent. Sen efter 4 så firade vi Anton och så åt vi grillat, de är så gott. Sen körde mamma hem oss vid halv 7 typ så kollade jag lite på tv när vi kom hem.

Idag
I natt har jag sovit jätte dåligt. De är hela tiden antingen för varmt eller för kallt och så får jag allergi så de börjar klia jag ligger mest och vänder och virder i sängen, När kl va typ halv 6 hade jag bara sovit i knappt en timme och då inte änns i rad, men efter ett tag så somnade jag sen vaknade jag vid 8 för då kom busan och väckte mig hon ville bli klappad så då tog de en stund innan jag kunde somna om igen så vaknade jag vid halv 11 så då gick jag upp efter en liten stund.
Så har jag suttit här fram för datan en stund.
Vill hitta på nått idag men tydligen är alla upptagna så jag får väl se vad som händer. Har ganska tråkigt just nu. De är iaf ganska fint väder ute idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar